Alumnes de Vídeo, discjòquei i so visiten l’empresa Acústics Ambient

L’alumnat de 2n del CFGM de Vídeo discjòquei i so van visitar divendres 3 de març l’empresa Acústics Ambient al Parc Científic i Tecnològic. Els alumnes van conèixer la feina d’aquesta consultoria acústica on realitzen estudis d’impacte acústic, projectes d’insonorització, condicionament acústic, aïllament d’edificació, etc…

Ens va rebre el consultor acústic Jesús Uriol qui ens va ensenyar dos projectes que havien portat a terme. Un és l’auditori Oró, un magnífic auditori on tots els paràmetres sonomètrics hi estan contemplats. A més a més de la qualitat acústica vam veure com jugar amb les formes de la sala i característiques dels materials utilitzats, així com els estudis acústics que s’han hagut de fer per obtenir aquests resultats.    També vam visitar el projecte del condicionament acústic de la capella dels militars ara convertida en sala de reunions on encara es poden apreciar els vitralls de colors.