Lídia Vives parla de creativitat als alumnes d’Imatge

La fotògrafa lleidatana afincada a Barcelona Lídia Vives va fer l’1 de març una xerrada adreçada a l’alumnat del CFGS d’Il·luminació, captació i tractament de la imatge i del CFGM de Vídeo, discjòquei i so. Vives, que combina art amb fotografía, els va parlar de la técnica en el seu treball i els va instruir sobre creativitat en els projectes fotogràfics. Els va explicar tot el que es pot necessitar per fer una fotografía: inspiració, models, localitzacions, vestuari, maquillatge i perruqueria, assistents, fondos, programes de retoc i edició de la imatge, etc. També els va mostrar eines i aplicacions web que són útils pels professionals de l’àmbit de la fotografía, especialmente per difondre els treballs i donar-se a conèixer.