Albert Cullerés ens parla sobre disseny web i gràfic i organització d’esdeveniments

L’alumnat de 1r del cicle formatiu de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia i l’alumnat de 2n del cicle formatiu de Vídeo, discjòquei i so va ampliar els seus coneixements de publicitat, disseny web i gràfic corporatiu gràcies a la visita d’Albert Cullerés, CEO de l’empresa d’Alcarràs Eidos Comunicació. Cullerés, que també ha fet de deejay des de ben jove, els ha parlat d’aquesta professió i de l’organització d’esdeveniments musicals, ja que actualment organitza un festival psicodèlic.

L’Albert va transmetre als joves que sempre s’han de saber reinventar i els va explicar la trajectòria de la seva companyia des que es va crear fins arribar on està actualment posant especial èmfasi en com s’han anat adaptant als canvis.

La xerrada va tenir lloc el divendres 17 de març en el marc de les Jornades d’Emprenedoria que organitza el centre.