Albert Mas de Wireless Group parla de seguretat informàtica

El fundador de Wireless Group, Albert Mas, va visitar l’institut en el marc de les Jornades d’Emprenedoria que organitza el centre.

Els alumnes dels cicles formatius de Desenvolupament d’Aplicacions Web i Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, i també alumnes d’altres cicles de la família d’informàtica van assistir a la xerrada. Mas els va ampliar conceptes sobre seguretat informàtica i els va ensenyar sistemes de hardware i software per evitar tot tipus d’amenaces, tant internes com externes, així com intrusions i hackers a les empreses.  A més a més, va presentar un dispositiu de seguretat per a les llars creat en la seva empresa, una companyia d’informàtica situada al municipi de Térmens.