In English please!!

El passat dia 7 d’abril l’institut Caparrella va celebrar el segon English day. Els alumnes i professors vam poder gaudir d’un ambient totalment festiu i sobretot amb molt d’anglès per tots els passadissos i aules. Vam voler apropar als nostres alumnes la cultura anglosaxona amb moltes i variades activitats. Tot va començar amb el nostre timbre que, durant tota la setmana, anava dedicat a grans cantants de tots els temps i de diferents orígens com, per exemple, del Canadà, Austràlia, Irlanda, etc… També vam celebrar un esmorzar amb un toc molt americà on tothom va poder tastar un deliciós hot dog o una dolça magdalena de xocolata (muffin). Tot seguit van arribar els tallers dedicats a molts aspectes de la cultura anglesa i americana. Els alumnes van poder cantar, ballar, decorar, jugar i, fins i tot, gravar unes notícies per a la BBC.  El departament de llengües estrangeres creu i aposta per activitats com aquestes per tal d’apropar la llengua anglesa als nostres alumnes. Moltes gràcies a tots per fer-ho possible i prepareu-vos perquè el departament d’anglès ja treballa en la propera edició del “ENGLISH DAY”. Are you ready?