Recepció a Palau de la Generalitat

El Molt Honorable President de la Generalitat va oferir una recepció al Palau de la Generalitat a l’equip de Catalunya que participà al darrer Spainskills celebrat a Madrid.

Dos alumnes d’Institut Caparrella: Ramon Ribes i Eduard Teixidó, tots dos del Cicle Superior d’Automoció van ser els representants del centre en la recepció, acompanyats pels seus tutors respectius: Eduard Serrano i Marc Huguet.   Tant el President,  com la Consellera d’Ensenyament van destacar el gran paper que havia desenvolupat la delegació catalana en la competició, havent estat una edició molt exitosa en la consecució de medalles.   L’alumnat per la seva part, va destacar la magnifica experiència i aprenentatge que han adquirit en la preparació de les proves i en la pròpia competició.

Cal destacar que aquestes proves a nivell nacional són un indicador molt fiable per comprovar que la formació que rep el nostre alumnat és de molta qualitat, essent perfectament equiparable a qualsevol centre de l’Estat, públic o privat.