Lliurament orles Batxillerat

El proppassat divendres, 19 de maig, va tenir lloc a l’Institut Caparrella el lliurament d’orles a l’alumnat de Batxillerat de la promoció 2015-2017.

Es van graduar un total de 34 alumnes repartits entre la modalitat de Humanitats-Ciències Socials i Ciències-Tecnologia.

Pot veure’s a les imatges la felicitat que desprenien tant els nois i noies que es graduaven com les seves famílies.  Òbviament també gran satisfacció entre l’equip docent del centre pel deure complert amb escreix.

Aquesta promoció va ser apadrinada per la Directora i Presentadora del programa Cafeïna de Lleida TV,  la Sra. Marivi Chacón,  gran comunicadora,  que ens va obsequiar amb una magnifica conferència.

Enhorabona a l’alumnat i famílies, alhora que us desitgem moltíssima sort en la selectivitat.