Activitat amb amfibis i rèptils

El dimecres 31 de maig,  el  Departament de Ciències Naturals  va organitzar una activitat pels alumnes de 1r d’ESO que els va permetre conèixer les característiques i curiositats  d’ un conjunt d’amfibis i rèptils que l’empresa Aulanatura ens va portar al centre.

A més de veure animals molt curiosos i desconeguts pels alumnes,  ja que alguns d’ells no es troben o costen molt de trobar al nostre país, els alumnes que van voler, van poder tocar alguns dels animals que se’ls van mostrar.

També es va incidir en  el paper ecològic de cadascuna de les espècies que es van veure i la necessitat de que siguin respectats i protegits. Els alumnes van gaudir molt de l’experiència que van trobar molt interessant i esperem repetir el curs vinent.