Participació en jornades esportives

L’INS CAPARRELLA ES CLASSIFICA PER LA FINAL DEL CAMPIONAT DE CATALUNYA DE KORFBALL.

El passat 22 i 23 d’abril alumnes de l’INS Caparrella van participar al torneig Interinstitus KINS de Korfball que es va celebrar al pavelló municipal de Pardinyes. Els centres  participants van ser l’INS Joan Oró, Guindàvols, LLadonosa i Caparrella. En Categoria infantil van participar quatre equips del centre, arribant a semifinals un d’ells i aconseguint el 3r lloc en la classificació. En categoria cadet un dels quatre equips participants del nostre centre va jugar la final contra el Lladonosa. Els dos equips es van classificar pel campionat de Catalunya que es va celebrar el 24 de maig al pavelló de la Mar Bella de Barcelona, on hi participaven els dos primers classificats de cada província. Valorem molt positivament els resultats aconseguits així com el comportament dels nostres alumnes durant  les dues jornades.

L’EQUIP FEMENÍ DE FUTBOL, 2N CLASSIFICAT AL TORNEIG INTERINSTITUTS DE LLEIDA

L’equip femení de futbol va participar al torneig interinstituts que es va celebrar el 10 de maig al camp de futbol de Pardinyes, aconseguint el 2n lloc a la classificació després de disputar la final contra l’INS Maria Rúbies. Volem felicitar a les jugadores pels resultats aconseguits.