Canvi de Marxa

Alumnat de cicles formatius i de pfi assisteixen a la representació de l’obra d’educació viaria Canvi de Marxa a l’Auditori Municipal de Lleida. L’obra pretenia conscienciar a l’alumnat sobre les conseqüències dels accidents viaris i dels factors de risc com serien l’alcohol, les drogues, les distraccions i, de vegades, l’excessiva laxitud dins el vehicle que fan augmentar la sinistralitat a les vies públiques.

L’obra es basava amb la història d’una parella de joves actors qui escenificaven un accident de transit i aquesta era combinada amb testimonis reals que aportaven les seves experiències viscudes en casos similars. Els testimonis que vam poder escoltar eren un policia local, un bomber, un treballador del SEM (Servei Emergències Mèdiques), un noi víctima directe i un pare víctima indirecte d’un accident de transit, tots ells van corroborar en el paper tant important que hi juga la prevenció i el fet de disminuir al mínim possible els factors de risc que estiguin a les nostres mans.

Fotos realitzades: Ferran Marquez (alumne 1r CFGM Vídeo, Dj i So)