Jornada d’Esquí

El dimarts 16 de gener vam anar a esquiar a Port del Comte. Un total de 138 alumnes d’ESO i Batxillerat i 7 professors. Aquesta sortida, ha estat organitzada pel departament d’educació física amb l’objectiu de que l’alumnat passi una jornada divertida i entretinguda, però que alhora aprenguin tant les tècniques de l’esport, com aspectes de l’entorn i la naturalesa que ens envolta. Vam sortir a les 6’45h del matí cap a Port del Comte. En arribar els monitors ja ens esperaven per començar amb el lloguer del material. Va ser un repte per molts posar-se les botes, el casc i els esquís o la taula. L’alumnat va poder escollir entre practicar l’esquí o Snow i durant 5h van rebre classe en grups reduïts i per nivells: debutants, iniciats i experts. Arribar a baixar una pista pels novells va ser tota una odissea. Els monitors eren tècnics titulats de l’empresa Esportec i ens van acompanyar en tot moment. Amb les seves explicacions vam poder agafar la cinta transportadora, la telecadira, el “telearrastre” … A les 10’30h ja érem a les pistes i no vam parar fins les 13.30h que ens van deixar fer un descans per dinar. A les 14.00h ja tornàvem a les pistes fins les 16.15h que vam començar a retornar el material.

I va haver moments de tot, de riure, de caigudes, de desesperació per no poder posar-nos drets…però sobretot vam gaudir d’un dia molt diferent al que estem habituats a tenir entre nosaltres. Sense adonar-nos-en, se’ns va fer l’hora de tornar cap a casa. A les 20.00h arribàvem a Lleida i al dia següent, quan vam arribar a l’institut, ens vam adonar del cansament que portàvem. No obstant, va ser una experiència molt positiva i recomanable per a tothom. Esperem poder repetir-ho l’any vinent!!