Sortida Madrid 2018

El dijous dia 25 de gener, diversos alumnes de segon de batxillerat de l’Institut Caparrella van fer una sortida a Madrid.

Amb l’AVE, en dues hores i quart estaven a l’estació d’ Atocha. En arribar, un bon esmorzar i cap al Museu Reina Sofia. Allí van seguir un itinerari guiat: “Art, guerra i conflicte”. Entre les obres que van veure havia “El Guernica” de Picasso que no els va deixar indiferents.

Després, una visita turística per la “Plaça Major” i “La Porta del Sol”, dinar i una mica de descans.

A la tarda, ens esperava el Museu del Prado, on van contemplar algunes obres d’ artistes com: “El Bosch”, “Velázquez”, “El Greco” i “Goya”. Una visita dinamitzada titulada “Set conquestes”, on s’ofereix un recorregut a través d’algunes de les obres més significatives del museu i que il·lustren certes fites que van revolucionar la pintura i van posar les bases per un art completament diferent de tot el que s’havia vist fins aleshores.

Les obres d’art van sorprendre als nostres alumnes per la seva qualitat i també per la seva grandària.