Desfilada 4rt ESO

l passat divendres dia dos de febrer vam celebrar la desfilada dels alumnes de quart per primera vegada a l’institut Caparrella. Els alumnes de quart ens van fer gaudir d’una nit plena de moda, de talent, d’ actuacions,  ball, música i molta il·lusió. La mateixa il·lusió que han tingut durant tota la preparació d’aquest esdeveniment i poder finalment fer el seu esperat viatge de fi de curs, que aquest any ens portarà a Tenerife. Molt il·lusionats i igualment agraïts per la gran resposta e implicació tant per part del centre com de les famílies. Donar les gràcies a tot l’equip de professors, directiva i especialment als departaments d’imatge i so, arts gràfiques, audivisuals, automoció i educació física. Mencionar als alumnes Àlvaro Sánchez per dissenyar els pòsters de la desfilada, al Pol Puertas i Fernando Rojas per  el seu recull d’imatges per al record, a l’alumne Roger Sánchez per posar música a la nit i a tots els alumnes de quart que van estar implicats des d’un principi  i van fer que la nit fos un èxit.

Us deixem un tastet de la nit tan màgica que vam viure amb tots vosaltres. I sobretot recordeu que entre tots fem Caparrella, tots som Caparrella.