Celebrem la desena  Jornada de Convivència

El passat dimarts 20 de febrer vam celebrar la desena Jornada de Convivència entre l’alumnat de 1r d’ESO i el de 6è de Primària dels pobles adscrits a l’Institut Caparrella. A partir de les 10 del matí els alumnes de 6è de les escoles d’Alcoletge, Albatàrrec, Vilanova de la Barca, Sudanell, Montoliu, Alfés, Alcanó, Els Alamús, Artesa de Lleida, Puigverd de Lleida, Torrebesses i Sarroca, es van trobar amb els seus futurs companys de l’Institut Caparrella. Cal dir que aquest any no hi havia cap representant de l’escola de Sunyer, donat que no hi ha cap alumne que cursi 6è.

Aquesta jornada té com a finalitat acollir els nostres futurs alumnes i vincular-los al centre d’una manera lúdica i participativa. En arribar es van aplegar tots a la sala polivalent, on van compartir l’esmorzar amb els nois i noies de primer. Posteriorment van passar al gimnàs i van començar les activitats destinades a conèixer una mica més els companys. Així, havien d’esbrinar qui eren els seus companys de grup. Els grups es van confeccionar de manera que hi hagués diversitat de cursos i procedències, procurant així mateix que ningú se sentís sol.

Un cop reunits, els 16 grups van haver de superar una sèrie de preguntes sobre diversos temes. Un cop resolta aquesta part, els grups es van exercitar en uns jocs tradicionals: llançament de l’espardenya, corrida del cabàs, el mocador, estirar la corda, bitlles, llançament del pinyol…

En acabar es van tornar a reunir tots els grups al gimnàs i es va donar a conèixer el grup guanyador, que aquest any va ser el 8. Com a premi, cada membre del grup va rebre una bossa amb material escolar.

Us esperem al setembre!