Sortida a Planes de Son

Els dies 14, 15 i 16 de març els alumnes de 3r d’ESO han estat de crèdit de síntesi a Planes de Son (Pallars Sobirà). Ha estat una experiència molt enriquidora perquè l’alumnat ha pogut gaudir d’un entorn natural  privilegiat i ha après molt sobre diversos temes d’interès, com la fauna, els edificis sostenibles, com és la vida als pobles pallaresos i fins i tot s’han pogut apropar a la immensitat de l’Univers gràcies a una activitat al Planetari i a una observació nocturna amb telescopi.

Ha estat un plaer llevar-se al matí i veure les muntanyes nevades des de la finestra. A més, també ha estat una oportunitat per conviure amb els companys i els professors fora de l’àmbit estrictament acadèmic. Una experiència per gaudir i compartir.