Irene Comes guanya el certamen de cartes Epistolae sobre la guerra civil espanyola 2018

L’alumna de 2n batxillerat del nostre centre Irene Comes Fumanal ha resultat guanyadora de la 5a edició del “Certamen literari Epistolae sobre la guerra civil espanyola” 2018 en categoria juvenil, que organitza el “Centre d’interpretació del patrimoni de la guerra civil Ermengol Piró” d’Alcoletge.

A més, cal destacar que Laura Posino Griñó, Raquel Herrera Pinyol, Jordi Areny Farré, Pol Ballesté Balcells i Gina Mòdol Solé, també alumnes del nostre institut,  n’han estat finalistes.

L’acte de lliurament de premis va tenir lloc el dia 25 d’abril a la sala d’acte de l’ajuntament d’Alcoletge. El jurat, encapçalat pel delegat del Departament de cultura a Lleida Sr. Josep Borrell, va destacar la gran qualitat del treballs presentats i en va lloar la tant la capacitat de reflectir el context històric, com a exercici de recuperació de la memòria històrica, com el seu estil i ús del llenguatge.

Els departaments de Ciències socials i Llengua catalana i literatura de l’Institut Caparrella han treballat conjuntament per tal de motivar i acompanyar l’alumnat en l’elaboració de les seves cartes.

Tota la comunitat educativa de l’Institut Caparrella felicita la Irene i la resta de finalistes.