Visita a Lleida Tv i al Diari Segre

Com és realitza un programa en directe com el Cafeïna i qui és el procés d’elaboració per a publicar un diari van ser les temàtiques que van poder descobrir l’alumnat de 1r de CFGM de Vídeo, Dj i so durant la visita a les instal·lacions de Lleida Tv i del Diari Segre. Durant la visita el cap de programes de Lleida Tv, Òscar Fernandez i la directora i presentadora del programa Cafeïna, Mariví Chacon ens van explicar com es fa un programa i quins aspectes tècnics s’han de tenir en compte, emfatitzant en la importància de la il·luminació i la distribució dels focus. A més, l’alumnat van experimentar amb les possibilitats que ofereix el chroma en crear decorats virtuals.

D’altra banda, Àngels Escolà ens va ensenyar les oficines on treballen els professionals que realitzen cada dia el Diari Segre a excepció de dos dies l’any, també va ressaltar la importància de cada un d’ells dins l’equip i les tasques que realitzen. A més, va comentar com davant dels canvis en les noves tecnologies el Diari Segre s’hi havia adaptat per poder seguir difonent l’actualitat de ponent a tot el territori Lleidatà.