Concurs de pòsters

Aquest curs, l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en un concurs de pòsters que ha organitzat el departament d’educació física. La temàtica era l’atletisme, unitat que han treballat aquest 3r trimestre amb l’alumna que ha fet les pràctiques del màster de secundària al nostre centre , Susan Jiménez. Han estat els mateixos alumnes que han fet una votació en petits grups per decidir el pòster guanyador de cada classe. A 1r d’ESO A la guanyadora ha estat l’Anna López. A 1r d’ESO B Júlia Pons, a 1r d’ESO C Marc Caballero i a 1rD han empatat Lidia Porqueres i Roger Cabrera.  Després d’aquesta votació el professorat va decidir el guanyador absolut, el premi ha estat per Roger Cabrera de 1r D. L’obsequi ha estat una bossa esportiva amb material de l’INS Caparrella i petits obsequis.