Ciència al carrer

L’Institut Caparrella va participar en la mostra d’experimentació científica  CIÈNCIA AL CARRER que es  va celebrar a Lleida el dissabte 26 de maig de 4 a 8 de la tarda.

Aquest esdeveniment forma part de les festes de maig de la ciutat de Lleida. Es tracta d’una fira que té lloc en el centre històric i en la que alumnat de tots els nivells educatius, des d’Infantil a la Universitat, mostren tota mena d’experiments científics. És una oportunitat de mostrar allò que s’està fent a les aules de ciències dels centres educatius.

En aquesta ocasió un grup de 68 alumnes pertanyents a diferents nivells educatius del nostre institut van acompanyar als professors del departament de Ciències Naturals i, distribuïts en quatre franges horàries, van ser els protagonistes d’aquest esdeveniment, tant pel que fa a les explicacions de les experiències que van mostrar ells mateixos al públic assistent, com pel fet que van gaudir d’altres experiments que tenen la ciència com a fonament.

Des del Departament de Ciències Naturals, volem agrair a tots els alumnes i a les famílies, la seva col·laboració, participació i

l’ interès que van mostrar. Finalment, us encoratgem a participar i a assistir a la fira del proper curs.