Finalistes al concurs mSchools Student Awards 2018

El dijous 31 de maig el grup Real Trient, format pels alumnes Isaac Yeguas i Àlex Ramon Martínez, de 2n curs de Sistemes Microinformàtics i Xarxes de l’orientació de desenvolupament d’aplicacions mòbils, ha resultat finalista en el concurs mSchools Student Awards 2018, organitzat per la Mobile World Capital.

L’aplicació mòbil presentada està emmarcada en una col·laboració amb l’Institut Català de la Dona. És un “videojoc-qüestionari” que tracta el tema de les conductes abusives entre els adolescents, amb la intenció de conscienciar d’aquest problema tant al jovent com a la societat.

L’aplicació mòbil, amb el nom Catbullying, ha estat publicada tant per la plataforma Android com per IOS i, de la mateixa manera, també han realitzar una pàgina webcom a suport de presentació del seu projecte.

El proper dissabte 9 de juny, els alumnes participaran en un acte organitzat per la Mobile World Capital en el centre “La Farga de l’Hospitalet”. Els participants hauran de presentar la seva aplicació a professionals del sector mòbil, així com realitzar un pitch en anglès explicant l’aplicació desenvolupada.

Els professionals assistents a aquest acte, mitjançant un sistema de votacions, valoraran les aplicacions presentades i, al final, es farà el lliurament dels premis mSchools Student Awards.

Des de l’Institut Caparrella els desitgem molta sort!!