Mostra audiovisual Som Cinema

El passat cap de setmana va tenir lloc la novena edició del festival de cinema i audiovisual Som Cinema al Teatre Escorxador de Lleida. L’alumnat de primer del cicle formatiu de grau mitja d’imatge i so van assistir a la primera sessió on es projectava “Dràcula de Denise Castro”, un fals documental on és narrava amb primera persona les peripècies de la directora i el seu equip de rodatge a l’hora de fer una nova versió de Dràcula a Transilvània.
Després de la projecció, l’actor Ricard Balada qui actualment es pot veure a la telenovel·la de Tv3 “Com si fos ahir” va respondre dubtes com per exemple com havien resolt les escenes gravades a la neu o bé sobre el guió que van seguir que el nostre alumnat i la resta del públic assistent van preguntar. A més, Balada va comentar que havien tingut un pressupost molt baix i va animar així als assistents a realitzar les seves pròpies produccions.