Exposició fotogràfica “Caixa negra”

L’alumnat de 1r CFGM de vídeo, dj i so assisteixen a la mostra col·lectiva de fotografia Caixa Negra a la galeria de l’Espai Cavallers de Lleida. L’exposició esta formada per obres de deu reconeguts artistes lleidatans, entre elles hi havia la de dos antics alumnes del CFGS d’Imatge i so, el Jordi Rulló i l’Héctor Clivillé, aquest últim estava present i ens va explicar la seva obra i la seva trajectòria professional després d’acabar al cicle.

A més, l’alumnat va poder gaudir de les explicacions i fer preguntes a dos dels artistes, Xavi Rué i Ares Mahol també presents. Els fotògrafs els van explicar les tècniques utilitzades alhora de fer les fotos i les dificultats que s’havien trobat. A banda, a la galeria van poder veure les obres de Lidia Vives, la qual va visitar l’any passat al centre i va explicar com feia l’edició i el tractament fotogràfic per a que les seves obres semblessin quadres pintats. A l’exposició també hi havia exposat el fotògraf de moda Jordi Adrià, Iolanda Sebé, Aida Lesan i Jaume Pujol.