Taller d’intel·ligència artificial

En el marc de la setmana de la ciència  el departament de Tecnologia  va organitzar una sortida el passat 14 de novembre, per als alumnes de 3r ESO, per assistir a la xerrada taller «La intel·ligència artificial Voice i les dones a les enginyeries», que va tenir lloc a l’Escola Politècnica del campus de la UDL.

L’activitat va permetre reflexionar sobre les diferents titulacions tecnològiques i es va fer especial tractament de la intel·ligència artificial, interacció amb assistents virtuals i aplicacions viables. Els alumnes van observar diferents aplicacions d’intel·ligència artificial realitzades per estudiants de segon curs d’Enginyeria Informàtica, així com escoltar les experiències dels propis estudiants de cara a descobrir les seves vocacions tècniques i comprovar que tant noies com nois són prou competents en aquestes matèries, aportant si més no, visions diferents i al mateix temps complementàries i per tant necessàries en l’àmbit tecnològic. Els alumnes van obtenir informació de primera ma en quant a les possibilitats de futur que ofereix cursar estudis tècnics, principalment en l’àmbit de les noves tecnologies, i començar a tenir prou elements de judici per decidir els estudis i matèries a escollir a 4t curs.