Projecte Europeu Beach Golf Antibullying

L’alumnat de 1r de batxillerat participa amb l’INEFC Lleida en el projecte europeu Beach Golf contra el Bullying. Un projecte en el que participen 15 universitats de 7 països europeus. L’alumnat de l’INEFC va viatjar  a Pescara (Itàlia), per formar-se com a instructors de Beach Golf i ara ensenyen el nostre alumnat les nocions bàsiques per poder assistir al Setembre a una macrotrobada de Beach Golf. Aquest esport, per les seves característiques i la forma en com s’organitzen les competicions és una eina més a tenir en compte en la prevenció del bullying, degut al treball cooperatiu que es duu a terme en les activitats. Els 10 alumnats seleccionats tindran l’oportunitat de viatjar a Itàlia per posar en pràctica tot el que estan aprenent en una competició que es durà a terme entre els 150 alumnes premiats d’arreu d’Europa.