Èxit absolut en la desfilada de 4t d’ESO!

12/03/2024

El divendres 23 de febrer, l'alumnat de 4t ESO va organitzar La Desfilada amb l'objectiu de recaptar fons pel viatge de final d'etapa a Itàlia. La convocatòria va sobrepassar totes les previsions i el públic va omplir el recinte de gom a gom.
Vam viure una nit plena d'estil, de moda, de glamur i de talent, per donar
visibilitat a la importància de preservar l'aigua pel bé del planeta. Volíem transmetre un missatge molt punyent: cada gota compta.
Per torns, tot l'alumnat de 4t d'ESO va desfilar en passis de roba casual, de
gala, esportiva, anys 80, pijama party i roba de bany. Els assistents vam ser
testimonis del talent i la gràcia innata dels nostres i de les nostres models. Fins i tot, dues espectaculars núvies van travessar la passarel·la, elevant el
recital d'estil i ningú va poder reprimir l'ovació.
Entre passi i passi, la desfilada fou amenitzada per diverses actuacions musicals com la de l'Àfrica Esperansí; la lectura poètica amb imatges d'Isona Blasi i de l'Abril Pomés, fins al ball del professor Javier Expósito amb un grup d'alumnes de 4t d'ESO.
Volem fer un especial agraïment a tots els assistents, als tècnics de so, fotògrafs i equip directiu que va fer de la vetllada un dia inoblidable. Moltes gràcies!

Enllaç a les fotografies