L’alumnat de 2n del CFGM de Vídeodeejay aprèn què implica l’organització d’una festa de la mà de l’exalumne Sergi Petit

18/04/2024

Sergi Petit, exalumne del CFGM de Vídeo, discjòquei i so i del CFGS d’ASIX, ha explicat a l’alumnat de 2n de Vídeodeejay què cal per organitzar una festa en un municipi. I és que cal tenir en compte molts factors: els permisos, les assegurances, el pressupost, les subvencions, l’equip, el lloguer de material, el muntatge, la difusió de l’esdeveniment, el servei de begudes, l’espai, l’espectacle audiovisual i de llums, l’staff, etc. El Sergi també és tècnic en realització d’espectacles i actualment és tècnic de llums del grup de versions “Band the Cool” i està estudiant el grau de Comunicació Audiovisual. A més, és l’impulsor de la festa remember “DJ Pendrive”, que tindrà lloc aquest dissabte 20 d’abril a la pista poliesportiva del poble de Vilagrassa (l’Urgell), i on els assistents podran gaudir gratuïtament de música catalana, dance-reggaeton i techno-màkina.