L'alumnat de cicles que cursa Empresa i Iniciativa Emprenedora visita el CEEI Lleida

18/04/2024

L'alumnat que cursa el mòdul d'Empresa i Iniciativa Emprenedora (EIE) ha visitat les instal·lacions del Centre Europeu d'Empreses i Innovació (CEEI) a Lleida. Aquest centre és una fundació constituïda pels principals agents socioeconòmics de les terres de Lleida, amb l'objectiu d'identificar les idees innovadores i dotar-les de mitjans materials i humans per transformar-les en empreses referents pel teixit econòmic del territori. Per això acull, assessora i dinamitza en les seves instal·lacions iniciatives emprenedores viables que arrisquen innovant i que esdevinguin líders en els seus sectors, creant nous llocs de treball qualificats.