L’alumnat d’Imatge i so enregistra l’obra teatral Seguretat en Escena

15/04/2024

L’alumat de 2n del CFGS d’Il·luminació, captació i tractament d’imatge ha enregistrat en format multicàmera l’obra “Seguretat en Escena” al teatre de l’Escorxador de Lleida. La representació teatral, impulsada pels Mossos d’Esquadra, l’Ajuntament, i l’Aula va adreçada a la gent gran. De fet, el repartiment d’actors i actrius estava format pel col·lectiu de persones grans de l’Aula de Teatre i agents del cos de Mossos, que van recrear situacions autèntiques amb l’objectiu de donar consells als avis i àvies i prevenir delictes comuns com furts o estafes.

Així, el nostre alumnat d’Imatge ha posat en pràctica els seus coneixement de gravació i edició en multicàmera a través del learning by doing en una situació real.