Participem a la fira FormaOcupa

27/03/2024

L'INS Caparrella ha participat en la Fira FormaOcupa que té per objectiu mostrar l'oferta formativa del centre a les persones que estan buscant un cicle per completar la seva formació. En aquesta ocasió, la fira es va fer al Palau de Congressos i l'animació ambiental del matí va anar a càrrec de l'alumnat del cicle formatiu de Videodiscjoquei. Alhora, a l'esplanada, l'alumnat dels cicles d'automoció mostraven el que han après en un camió desplaçat per a l'ocasió fins al recinte.A la tarda, hi va haver una demostració del departament d'Informàtica en el qual es podien provar les ulleres de realitat virtual.
Finalment, dins el pavelló hi havia diferents estands on el professorat del centre explicava el que es fa i els requisits per accedir als cicles formatius de grau mitjà i superior que s'ofereixen en les cinc famílies professionals: Arts gràfiques, Automoció, Electrònica, Informàtica i Imatge i so.