Proves Cangur 2017

Les Proves Cangur de matemàtiques, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), es van realitzar el dijous 16 de març de 2017.

En el nostre centre, sota la supervisió del professorat de matemàtiques, 95 alumnes de tots els cursos de l’ESO i de batxillerat, es van aixecar ben matemàtics aquell dijous ja que van participar en la XXIIè edició d’aquestes proves. A fi i efecte de poder desenvolupar adequadament la prova Cangur, aquesta va començar en la sala Polivalent a les 9:00 h del matí per als 39 participants de 4t d’ESO i Batxillerat i a les 11:00 h per als 56 restants de 1r, 2n i 3r d’ESO.

Les competències que es posen a prova en el Cangur no són únicament el coneixement de fórmules sinó, una combinació entre la lògica i les matemàtiques amb l’objectiu de difondre la cultura matemàtica i d’apropar-les i despertar el seu interès al nostre alumnat.

Esperem que sigui l’inici d’un camí profitós cap a les matemàtiques!!!!!
Felicitats a tots els participants!!!!!