Sessió en viu i fotografia

Els alumnes David Peleijà i Sergi Simón de segon CFGM de Vídeo, Dj i So realitzen una sessió en viu durant els actes organitzats pel Col.legi d’Enginyers Industrials de Lleida a la plaça Sant Joan de Lleida pel Dia Internacional de Conscienciació del Soroll.

L’alumnat de primer del mateix cicle han assistit com a públic, han pogut comprovar com realitzen diferents mesuraments de soroll, han conegut un altre tipus de limitador de soroll i com es regula aquest segons l’Ordenança municipal.

A més, l’alumnat de primer ha visitat les dos exposicions de fotografia en blanc i negre a l’Institut d’Estudis Ilerdencs: La de “Reflexions” de Jaume Pujol la qual consisteix en retrats capturats de molt a prop mitjançant una lent d’aproximació combinats alternades amb imatges de realitzades aprofitant els diferents reflexes que ens trobem en diferents ciutats. I la de “Fila 7, cinemes amb història” de Juan Plasencia que mostra un reportatge fotogràfic que recopila els testimonis de les persones que treballen en cines de sala única.