Viatge a Paris

La setmana del 24 al 28 d’abril l’alumnat de 4t d’ESO va anar de viatge de final d’etapa a París. Durant aquests dies vam pujar a la Tour Eiffel, vam visitar el museu del Louvre, el museu d’Orsay, les Invalides, la catedral de Notre-Dame, el barri de Montmartre amb el Sacré Coeur, vam recórrer el Sena amb els Bateaux Parisiens… Va haver-hi temps per a tot: per a divertir-nos, per a fer cultura, per a visitar monuments, per a fer compres i fotografies.

En general, podem dir que tot va anar molt bé. El temps ens va acompanyar força. Ens vam moure per París amb el metro, però també vam caminar molt, perquè és la millor manera de conèixer  i descobrir la ciutat.

Enguany vam passar un dia fantàstic a Eurodisney. Era una proposta molt esperada per tots els nois i noies, i realment vam aprofitar molt la jornada, perquè ens hi vam quedar fins als focs artificials de la nit.

Volem aprofitar per felicitar els /les nostres alumnes pel bon comportament que van mostrar durant tot el viatge.

Rosa Mor i Pilar Pirla.

Professores acompanyants