Activitat de Ciències Experimentals a CaixaForum

A finals de gener, en tres sessions de 2 hores, els alumnes de 1r d’ESO  van realitzar a CaixaForum de Lleida l’activitat “El món de la cèl·lula” organitzada per Fundació La Caixa.

Es tracta d’un taller de dues hores en el que els alumnes van poder ampliar els seus coneixements de Citologia realitzant unes preparacions microscòpiques senzilles.

Posteriorment, van manipular el microscopi, del que ja en tenien nocions per les pràctiques que prèviament havien realitzat a l’institut, i d’aquesta manera van poder visualitzar diferents tipus de cèl·lules amb l’objectiu de descobrir la complexitat de la unitat fonamental de la vida, conèixer els orgànuls que la constitueixen i les funcions que cadascun desenvolupa.

L’activitat va ser molt enriquidora i els alumnes la van valorar molt positivament.