Animac

Alumnat de cicles formatius d’imatge i so assisteixen a les seccions de curtmetratges de la Mostra de cinema d’animació Animac al teatre de la Llotja. Enguany la temàtica escollida de selecció dels curts era la música, la tecnologia i l’amistat. L’alumnat que va assistir als passes del matí van poder veure els curtmetratges més enfocats amb les noves tecnologies i com afecten a la nostra manera de comunicar-nos entre les nostres amistats. Després al finalitzar, el cap tècnic de la Llotja, Pelai Molins ens va mostrar el backstage i el rider que havien preparat per poder realitzar les projeccions i ens va explicar com havien sol.lucionat la diferència entre els curs mesclats en sistema 2.0 o 5.1 s’escoltessin amb la millor qualitat possible.

A banda, l’alumnat que van assistir als passes de la tarda van poder gaudir de curts elaborats per “futurs talents” del cinema d’animació i a la conferència a càrrec d’Òscar Sarramia, creador de seria infantil Horaci Inuit i qui va explicar alguns aspectes que cal tenir en compte a l’hora de realitzar una sèrie d’animació enfocada a un públic infantil. Finalment, l’alumnat van participar en tallers i activitats relacionades en les diferents tècniques d’animació dins l’espai Animacrea.