Diplomes DELF Escolar (Diplôme d’Études en Langue Française)

El passat dijous 14 de febrer es va celebrar l’acte de lliurament dels diplomes DELF Escolar, que atorga anualment l’estat francès.  Enguany, l’acte va tenir lloc a l’institut Màrius Torres, i va comptar amb la presència del consol francès a Barcelona i de l’inspector del departament d’Educació Josep Serentill. Ambdós van destacar la importància de l’aprenentatge d’altres llengües, i especialment del francès.

El curs passat sis alumnes que cursaven la matèria de francès al nostre institut van presentar-se al nivell A2 d’aquests exàmens oficials i van obtenir la certificació.

Aprofitem per felicitar, doncs, l’Eva Cuesta, l’Aida Masot, l’Ainhoa Solís, la Stefania Satalan, la Marina Vila i l’Aida Vallés.

El proper 28 d’abril tindran lloc els exàmens DELF d’enguany. Desitgem molta sort als sis alumnes que s’hi presenten, de ben segur que se’n sortiran!