Alumnat de cicles participa a les 24 hores d’innovació

16/05/2023

Sis alumnes de diferents cicles formatius van participar a les 24h d’innovació de Barcelona, un esdeveniment d’ideació, creativitat i emprenedoria impulsat pel departament d’educació i CaxaBank Dualiza. Els alumnes Sònia Soldevila i Jan López d’Arts gràfiques, Anna Borrut i José Reche d’Informàtica i Telecomunicacions, Xavier Alsina d’Electrònica i Adrià Cerezuela d’Imatge i so, coordinats pels professors Sandra Miravete i Francesc Roma van haver de treballar per presentar una proposta a un repte tecnològic plantejat per CaixaBank Tech sobre un wallet digital.

Les 24 hores són una hackathón que té com a finalitat posar en pràctica la metodologia Design thinking per tal que l'equip resolgui el repte que l'empresa li ha plantejat. S’hi proposen 24 reptes de diferents empreses i hi participen centenars d’estudiants d’arreu de Catalunya.