Sortida a Barcelona alumnat 1r Batxillerat
El dia 21 d’abril l’alumnat de 1r de batxillerat va realitzar una sortida cultural a Barcelona. Va ser una activitat conjunta dels departaments de català i socials. Al matí vam anar al teatre Poliorama a veure La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda, obra que és de lectura obligatòria al batxillerat. Els nois i noies van gaudir de la gran interpretació de Carla Pueyo, que representava la Natàlia. Com va dir el director de l’obra, el membre del Tricicle Paco Mir: «Hem potenciat la Colometa més...
