L’Institut Caparrella celebra la 11a Jornada de convivència
El passat dimarts 12 de març vam celebrar la 11a jornada de convivència amb els centres de primària adscrits, amb l’objectiu de consolidar els vincles ja establerts.
Una vegada més, l’alumnat de 6è que el proper curs formarà part del nostre centre, va gaudir d’unes activitats lúdiques, esportives i culturals, juntament amb l’alumnat de 1r d’ESO. L’alumnat estava repartit en 16 grups heterogenis, tant a nivell de poblacions com de cursos. Enguany no hi havia cap alumne d’Alcanó ni de...
