L'alumnat de 1r Batxillerat descobreix Shakespeare i la Barcelona del 1700
El 17 de desembre l’alumnat de 1r de batxillerat va fer una sortida cultural a Barcelona. Va ser una activitat conjunta dels departaments de Català i de Ciències Socials que va consistir a veure l'obra de teatre "Un tal Shakespeare", representada per la companyia Cascai Teatre que va permetre gaudir de la fusió de diferents disciplines: audiovisual, música, teatre de text, teatre d'objectes i clown contemporani. Durant la posada en escena, l’alumnat va viure moments molt divertits i va participar activament de l’espectacle, que, en clau d'humor,...
