L'alumnat de Preimpressió Digital presenta les seves propostes de Projecte de Síntesi
L'alumnat de 2n curs del CFGM de Preimpressió Digital ha presentat les seves propostes per al Treball de Síntesi que té com a eix la promoció turística de Lleida ciutat o de la demarcació. Han estat propostes innovadores i interessants que en els propers mesos l'alumnat haurà de desenvolupar per passar de la idea a la concreció. Queda doncs molta feina per fer. Un repte on hauran de demostrar tot el que han après en els dos darrers anys del cicle. Ànims!!!
